.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بارش برف در هر سه محور ارتباطی مازندران با پایتخت
بارش برف مناطق کوهستانی هر سه محور کندوان، هراز و سوادکوه را سفید پوش کرد.

به گزارش شمال نیوز،سرهنگ قدمی رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران با بیان اینکه مناطق کوهستانی و ارتفاعات سه محور کندوان، هراز و سوادکوه برفی و لغزنده است از رانندگان خواست برای تردد در این مناطق تجهیزات ایمنی فصل سرما مانند لباس گرم، مواد غذایی و زنجیرچرخ متناسب با لاستیک خودرو همراه داشته باشند.

وی بر ضرورت آشنایی رانندگان با نحوه بستن زنجیر چرخ پیش از سفر تاکید کرد و افزود: مردم برای اطلاع از وضعیت جاده‌های مازندران قبل از سفر با شماره ۱۴۱ تماس بگیرند.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران گفت: در حال حاضر بارش برف در محدوده تونل کندوان و پل زنگوله گزارش شده و از پل دزبن به سمت مرزن آباد جاده بارانی و در برخی مقاطع خشک است.

سرهنگ قدمی افزود: بارش برف در محور هراز نیز از راهدار خانه منظریه و منطقه امامزاده هاشم به سمت تهران گزارش شده و از وانا به سمت شمال جاده بارانی است.

وی گفت: منطقه گدوک در محور سوادکوه نیز اکنون مه آلود همراه با برف پراکنده گزارش شده و از گرزین خیل به سمت شمال سطح جاده خشک است.


رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران با بیان اینکه بر اساس پیش بینی هواشناسی بارش برف از امشب در محور‌های کوهستانی استان آغاز می‌شود از رانندگان خواست با توجه به شرایط جوی و ترافیکی در ارتفاعات کوهستانی از سفر‌های غیرضروری خودداری کنند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.142 seconds.